I really reeeaaaally miss analog

 



Haha. Det är så vackert. Reklam från 80-talet är ju typ bäst. I och för sig är allt med 80-talet bäst.
 Typ.
Det verkade bara vara så mysigt, fint och skoj.
Fast...det som sades i vår samling från ettan stämmer ju...: 
Jag kommer egentligen från 80-talet och har rest i en tidsmaskin som nu är borta. Jag vet inte hur jag ska ta mig tillbaka men jag trivs faktiskt bra här. Har ju fått så underbara vänner <3  ^^
Hå hå hå..!



Så, nu har jag lagt upp massa videos så nu är ni väl trötta på det. Jag tycker iaf att dom är underhållande och gör mig på gött humör. Nu är det väl snart dags att sova och försöka bli friskare. Jag vet förresten fortfarande inte hur jag vill klippa mig imorrn. Jaja. Vi får se hur det blir! :D

Gonatt! 


Kommentarer
Postat av: e'

Hur blev frisyren? Visa! :D

2010-09-13 @ 22:54:33
URL: http://elinspage.blogg.se/
Postat av: elin

svar på frågan du ställde i min blogg: första introdagen kunde man skriva upp sig på en lista om man var intresserad. jag fick sen ett mail om det, anmälde mig och fick en utländsk student att ta hand om :)

2010-09-14 @ 12:41:57
URL: http://elinspage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0