Nattuggla...men här kommer bilder från en kär plats!

Så...nu har man sett på film! Det vart Sömnlös i Seattle. Den var mysig.
Jag gillar Tom Hanks. Han är min! 

Oj, jag känner mig duktig som slagit rekord. 12 besökare!!!
Jag vet liksom inte vilka alla är!!
Knaaas
Och tack för alla fina kommentarer! Fortsätt så, det uppskattas! ^^

Kollade bland gamla bilder från högland och börja tänka på den gamla goda tiden. Låter som det var evigheter sen man gick där. Men aa, ettan var nog bäst. Alla fina lärare, allt var så nytt. Sen togs ju dom flesta bilderna i ettan och det kanske är ett tecken på att platsen gillas. I tvåan dog man ju nästan av allt plugg och i trean var man typ bara less. Alla ville bara hem :P
Har hundratals bilder därifrån
Här är några av dom:



Det hela började ju med en nollning...











Och så dom dära första dagarna....








LÄRARNA!








De där knasiga människorna....












Viktor <3 Hampus







Kläppen





Idre






En vanlig bildlektion:





Och så var det ju den där Viktor....








Under lektioner...





Ja, varför inte sitta där?


"Alltså 6 % skafnlskföv...."



Oj, denna bild togs nog väldigt tidigt i ettan. Diana och Emelie
sitter liksom en stol bort från oss. Det var vi och dom.
Hihi, va sött. Innan vi var bästisar ^^ <3



<3 <3 <3















Julavslutning!





En sån där typisk dag efter skolan:






"Varför behöver jag dig?? Jag har ju min mobil"








Kemi och biologi!








Nollning nr 3!












Blandat










Spexfoto!







Järvafältet







Oj....det vart några stycken...
Hihi, men det är okej med mig!
Har som sagt maaaassa bilder utöver dessa...En dag kanske några av dom också kommer upp här.
Kände iaf för att lägga upp massa nu. Hihi

Nä, nu ska jag sova. Klockan är halv fyra. Iiiiiiilla!!!!

Bye bye, najti najti! :D


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhh Höglandstiden <3...:)

2010-09-06 @ 13:15:46
URL: http://emelie91.blogg.se/
Postat av: Lina

Jättefina bilder :D

2010-09-06 @ 15:11:07
Postat av: Linnea

Okej, kanske lite för mycket mobil :/

2010-09-06 @ 15:56:22
Postat av: Philippa

Hihi ååh, vad fint! :D

2010-09-06 @ 19:22:29
Postat av: Diana

Underbart Petra!

2010-09-06 @ 21:25:09
Postat av: Hampus

okej, nu blev jag ledsen.



liksom. några av bilderna känns verkligen som typ bilder från högstadiet känns. alltså som ett gammalt avslutat kapitel. det är trist.

2010-09-06 @ 23:14:27
Postat av: Kajsa

ååh :O

2010-09-07 @ 10:14:01
URL: http://kajjanz.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh mina små söta småttingar! :D Å Kläppen! Åh va fint! <3 Tack Petris!

2010-09-07 @ 14:53:38
Postat av: Linnea

Åh jag saknar Viktor :((((

Kommer så väl ihåg de där konstiga bilderna på oss när vi sitter vid skåpen :(

2010-09-07 @ 17:28:43
Postat av: Elise

Petra!!!! För det första:



Jag är djupt besviken att du inte har informerat mig om att du har en blogg! Smisk på fins fingrar för det!



För det andra:



Jag är inte med på en enda bild! :O



FÖr det tredje:

Jag började ju fan i tvåan! Hur kan då ettan varit bäst?! Förstår inte ritkigt logiken och jag kan tänkta mig att du kommer tänka om nu när jag upplyst dig om detta!



För det fjärde:

Vart är alla spanienbilder i det här inlägget?



För det femte:

Jag är fortfarande sur för att du inte kom i lördags ;) <3



För det 6:e (vet inte hur man stavar till 6:e):

Hur kan Lina haft så långt hår?



För det sjunde:'

Hoppas vi ses snart! :) <3

2010-10-11 @ 15:12:33
Postat av: Elise

Hahahahahaha!



Vem fan är Fin! Och varför ska det bli smiska på hans fingrar för att du inte berättat för mig att du har en blogg:P Jag menar ju förstås dina fingrar!

2010-10-11 @ 15:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0