Filmfreaket här...

Tänkte ta och härma Elin lite hihi. (psst, det innebär bara att du e bra Elin!)

En lista på filmer som jag vill och ska se:

The Time Machine (Har sett den men måste ses om. Guy Pearce och warlocks! OMG!)
Punch Line (Tom Hanks! :D )
A Clockwork Orange (Började se den men stängde av efter ett tag. Var nog i fel film-mood...)
Little Rascals (Såg den när jag var liten. Har för mig att den var fin...)
Sömnlös i Seattle (Tom Hanks! :D)
Ben Hur (214 min lång...alltså 3 timmar och 57 min...den verkar lite seg men cool...aja)
Ace Ventura-when nature calls (Hmm...antar att jag måste se den också...)


Så dom har jag. Ha! Har inte ens öppnat vissa filmer....illa

Vet inte vilken jag ska satsa på ikväll, vad tycker ni?
(Känner att jag ställer denna fråga till intet....)
Hur som helst!


Sen finns filmer som jag vill se men som jag inte har (än) :

Never been kissed
En Prins i New York
Shrek - nu och för alltid
Ägget är löst


Bara för det kommer jag inte på några fler....Baaah!


Hejsi!







Kommentarer
Postat av: elin

Haha, nej det är bara kul att du kände dig inspirerad av mitt inlägg ;)

Lite svar på kommentaren på min blogg: eller hur, vi borde ha ett filmmaraton á la åttiotalet! Åh, ska kolla in pretty in pink, måste bara hyra den först eller ngt (jag laddar ju inte ned). Tack för tipset!

2010-09-05 @ 19:18:16
URL: http://elinspage.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åhh Never Been Kissed har jag här hemma..:)

2010-09-05 @ 20:40:26
URL: http://emelie91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0