Vart tog det fina modet vägen?

Jag gillar verkligen 80-talsmodet. Inte för att jag vill klä mig precis så men för att det är så fint och knasigt och kan ge en och annan idé och inspiration ;D

Jag gillar dom stora fina kalasbyxorna. Jag har faktiskt själv ett par kalasbyxor. Jag undrar bara när jag ska använda dom.....






Från Beyond Retro. Antar att det var det enda paret.... Tschihihihi ;)



Cindy Lauper. En knasig och fin flicka




Tycker att bilden är riktigt ball. Michael Jackson och massa coola kids!
Skulle det inte vara fint och dagens kids också såg ut så?





Molly Ringwald som var med i filmer som The Breakfast Club,
Sixteen Candles och <3 Pretty in Pink <3

Gud va jag fick lust att se Pretty in Pink. Den är väldigt fin. Se den om ni får möjlighet.
Den kan verka fånig och tjejig men den är riktigt fin. Den är ju från 80-talet!




Tycker för övrigt att den här bruden är väldigt cool.
Go Kitty go! WOU!




Ja, det var lite blandat och fint!

Bye bye!





Kommentarer
Postat av: elin

Måste få kommentera en massa nu! Vissa saker från åttiotalet är riktigt riktigt nice, inte allt enligt mig dock. Men vissa saker var så galna, önskar att det fanns mer sådant idag! Och Breakfast club är jättebra, trodde att typ ingen annan hade sett den ;)

O slutligen, Kitty är grym, funderade typ i tvåan tror jag på att fixa samma frisyr som henne hihi ;)

2010-09-04 @ 18:31:33
URL: http://elinspage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0