Framtiden...

"Välkommen tillbaka till bloggen Petra!"

"Tack!"


Ibland önskar man att någon annan kunde göra vissa val åt en.
Bara för att göra en velig process kort.
Idag var det iaf dags att söka högskoleutbildning. Minns att jag förra året
var lika förvirrad som jag var idag. Men då trodde jag faktiskt att jag idag, ett år senare,
skulle ha bättre koll på vad jag ville plugga. Men jag vet inte alls.
Alla mina dörrar är fortfarande öppna. Jag kan inte välja något, det finns
liksom inget jag brinner för just nu.

När det var dags för gymnasieval 2006 var det svårt då med. Men då brann jag
verkligen för att teckna och jag var väldigt kreativ. Därför estet! Men så är det inte nu...
Kreativiteten har runnit bort och jag känner mig grå och tom.
Noll ork. Noll inspiration. Noll noll noll...(Därav dålig bloggaktivitet..)
Nu ska jag inte deppa ner mig för mycket i detta inlägg men det är typ så det är.
Måste ta reda på varför....

Hur som helst!
Jag gjorde ett val idag iaf.
Jag vet inte riktigt vad dessa utbildningar innehåller eller innebär, men det
kanske jag kan ta reda på tills man får besked om vad man har kommit in på!
Men som sagt så vet jag fortfarande inte vad jag vill plugga i framtiden och just nu
tror jag faktiskt att jag kommer jobba i höst...med nåt....resa och börja plugga hösten 2012.
Tror det iaf.
Mitt val:


Nästa år kanske jag söker till högstadielärare, civilekonom eller kanske logoped!




Mja...förmodligen inte. Men möjligheten finns ju!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0