Sjuk....

Inatt vaknade jag av att jag hade jätteont i ena örat.
Kunde verkligen inte somna om. Kollade upp på nätet
om öroninflammation och alla symtom stämde. Bläääääääää!
Så imorse gick jag till vårdcentralen och fick piller och sprej.
Snacka om taskig tajming. Varför skulle jag bli sjuk nu för?!?!
Ne usch. Jag hoppas jag mår lagom bra sen när vi ska åka.
Att ha öroninflammation och flyga kan inte vara nån hit =)

"Ibland spricker trumhinnan så att varet rinner ut i hörselgången. Då slutar det vanligtvis att göra ont."

Att trumhinnan spricker låter inte så trevligt om jag ska vara ärlig...


Sprej och piller!


Och lite andra saker som kan vara bra att ha.

Idag hade jag ju tänkt fixa med massa saker inför resan.
Köpa saker från apoteket och annat som kan vara bra att ha på resan.
Då är det bra att man har en mor som hjälper en.
Tack mor <3

Myser med lite fransk musik.

Under högstadiet sjöng vi ofta denna låt under franskalektionerna.
Den är väldigt fin n___n



Kommentarer
Postat av: Linnea

Kämpa på!!

2011-04-18 @ 21:32:08
URL: http://mindwarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0