1/12 - Pepparkakshus och Legion

Om 24 dagar är det julafton!!! Pepp!

Dags att fixa julklappar och baka massa gott!
Vill göra ett pepparkakshus. Egendesignat. Kan dock bli
lite för avancerat för mig. Får se hur jag gör med det....


Kanske satsa på nåt i denna stil:










Men det brukar oftast se ut såhär.....



Lagom avancerat....






Tittade förbi Legionens hemsida.
Tycker dom har gjort den väldigt fin och julig




Ska man kanske försöka ha som mål att blogga minst en gång om
dan fram till julafton? Tid har jag iaf, men att komma på nåt bra att skriva är svårare.

Hmm...

JAJA! Vi får se hur det blir med det! :D

Kommentarer
Postat av: boel

o m g dessa pepparkakshus...

2011-12-01 @ 16:01:20
URL: http://910609.tumblr.com
Postat av: Sofia

jag vill göra sånna pepparkakshus, men har aldrig gjort ett i hela mitt liv, tror ja, så det kan nog bli lite svårt.

2011-12-16 @ 00:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0