MISFITS

Folk kollar på serier, men jag har aldrig känt för att börja se nån.
Sen berättade Linnea om serien Misfits....

Och för exakt en vecka sen såg jag första avsnittet och var klar
runt tre, fyra på morgonen. Jag trodde inte det var möjligt men
jag kunde inte sluta kolla, så jag såg hela säsong 1 den kvällen/natten.
Blev klar med säsong 2 och 3 ganska kort därefter.
ÅNGRAR INGENTING!



Misfits är nog en av de bästa serierna jag har sett. Har iofs inte sett så
många serier pga att jag inte tycker att de verkar intressanta.
Men jag ville ändå ge Misfits en chans. (Är väldigt glad över det!)



Det är en brittisk serie från 2009-2011 som handlar om fem ungdomar som
ska göra samhällstjänst. De träffas av en blixt från en storm och får
efter det superkrafter som har med deras personlighet att göra.
Sen händer det massa roliga, läskiga och spännande saker!
Det är en väldigt speciell serie med intressanta och fina karaktärer.



Rekommenderar er att se denna serie!
OBS! Kan framkalla ett beroende! OBS!

Här är iaf en
Trailer!


Så jag säger tack för tipset Linnea och ser fram emot säsong 4!
(Trots vissa omständigheter)


Kelly <3



Kommentarer
Postat av: Linnea

Kelly är så bamf!

Har du sett Simons videos? :D http://www.youtube.com/user/simonmisfits/videos

2011-12-29 @ 01:39:56
URL: http://mindwarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0