23/2-11

Är kass på att blogga just nu men jag har haft en del
för mig. (för ovanlighetens skull) Har ju börjat jobba och allt, då
får bloggen vänta. Hur som helst!

Idag fyllde denna flicka 20 år!



Det firade vi med en fika och ta en liten prommis på
Mälaren. Det var riktigt trevligt! Lite kallt men solen värmde
ändå ganska bra. Hihi, äntligen fick jag min riktiga ispromenad! :D




Solviksbadet!


Ålstensängen. Hmm...marken börjar vid träden...JAJA!


Höglandsskolan!


Och på vägen till Emelie halkade hon och hamnade på marken!
Hihihihi ^^

Det vart en lång promenad. Från alvik till Nockeby.
Synd att inte fler kunde vara med! Det var väldigt trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0