Det här känns så typiskt...


Hela hösten och vintern har jag sökt jobb. Typ överallt. Men inget svar nånstans.
Bara en liten intervju på Buylando, men det gick dåligt. Men så ringde 
Donken för ett par veckor sen. Jag gick på intervju förra veckan och fick sen jobbet igår. 
Äntligen ett jobb till mig!!!



MEN!
Idag ringer en tjej från Max och vill ha mig på intervju. Vad gör man då?
Jag kunde inte säga nej. Stod på klippet (mitt andra hem)
och var stressad, så det vart ett ja. Nu undrar jag bara vad jag ska göra och om
jag gjorde rätt. Jag har ju jobbet på Donken, men jag gillar Max bättre.
(Hoppas inte Donkenpersonal ser detta...hehe...)
Fick jag välja skulle det bli Max.
 


Så nu är tanken att jag ska på Max-intervju på tisdag halv tre
och på onsdag 19.00 ska jag på McDonalds-möte för info och grejer.
Dom har liksom redan fixat kläder till mig på Donken. Woa!

Men aa. Om Max ger svar samma dag som intervjun är det bra.
Annars blir det nog Donken iaf. Vågar inte riskera att förlora jobbet på Donken.

Så nu vet ni det!


Jag hade tråkigt....älskar photoshop <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0