1/1-11

Egentligen kommer det ju vara coolare att skriva 11/11-11 men men! 
1/1-11 är fint.

Idag sov jag läänge. Kom ju i säng vid sju imorse så att sova till halv två var inte så farligt.
Dagen har spenderats i soffan. Har tittat på Askungen. Ville se mer Disney men kom på att
jag inte har fler på DVD =(  Ville se typ Skönheten och Odjuret och Djungelboken.

Ska kanske försöka hålla löftet om att blogga minst en gång om dan.
Kan det vara så svårt? Hm....kanske
Jag ska dessutom byta min header och design inom en snar framtid.
Jag ska nog försöka att rita min header själv.
Kommer säkert bli jättemuppig...Eller kanske inte =) Hihi.
Vi får se! 

Nu blir det pyssel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0