År 2010...

Började jag våffla håret


Hade NV07 sin sista samling


Fick jag pröva på att vara Chewbacca


Träffade jag en hemlig pojke i Borlänge

Åkte jag på min första kryssning


Spenderades största delen av våren på högland







Fyllde jag 20 och hade fest med rocktema!


Handlade jag på systemet för första gången



Sjöng jag solo inför publik för första gången i mitt liv



Stod jag i Idolkön, men jag sökte aldrig



Var jag tokkär

och extremt blond!

Tog jag studenten
 


Körde jag bil för första gången. Fick även åka raggarbil



Åkte jag till London med Emelie




Blev jag attackerad av en liten fågel

Ser ni efter noga så ser man fågeln inflygandes från övre vänster hörn...

Åkte jag i Jonnys Partybuss





Blev jag väldigt väldigt väldigt ledsen...


Färgade jag mitt hår brunt



Började jag umgås med nya människor


Började jag att blogga



Sökte jag massa jobb


Började jag gå ut på krogen


 Läste jag kurser på universitet

Etologi

Digital fotografi och bildbehandling


Fixade jag en "Halloweenfest"- fast mer halloweenmiddag...


Sprayade jag håret svart


Träffade jag min idol Kat von D



Blev Metro ett ställe man hängde på

Trots att det är dåligt drag ibland ^^

Firade jag nyår med fina vänner



Ja, det var väl typ det.
Olika händelser under mitt 2010.
Ett både bra och dåligt år.
Fast mest bra. Mycket bra.
Nu hoppas jag på ett ännu bättre 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0