Arbetsplats

Klar med fotokursen! Tjoho!
Och ikväll är det sista etologilektionen då vi får tillbaka våra tentor.
Jag drömde att jag hade failat och att jag fick göra om tentan. Usch! Hemska dröm!
Förhoppningsvis behöver jag inte göra om tentan, men jag har en känsla
att jag kommer få göra det ändå.

Idag har jag hittils tränat. Sjuuukt jobbigt, men härligt.
Jag ska nu äta nåt och sen göra mig klar för att fara
iväg till universitetet. Undrar om man får se laserstrålen där idag igen...
Det är nåt fuffens på SU!


Pappa på jobbet
Har inget med texten ovan att göra.
Detta var iaf en av bilderna som jag använde till projektet i fotokursen.
Projektets tema var "Arbetsplats"





Kommentarer
Postat av: elin

Åå, hoppas du slipper omtenta!

2011-01-13 @ 11:45:20
URL: http://elinspage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0