Bra dag! (Y)

Hej!
Idag har varit en fin dag! Jag är helt slut!
Dan började gaanska tidigt. Gick upp nio och for iväg till pappas jobb för att fota (projektuppgift).
Efter lite fotande tog vi lunch på T.G.I Friday. Åååh, va gott det va! Höll nästan på att dö.


Om nom nom! Pommfritten (pommes frittes, jag vet) ser lite tråkiga ut men
dom var asgouda! Mums!

Efter det tog vi farväl och efter att fått kritik för mina skor gick jag till skoaffärer
 för att finna ett nytt par. Men eftersom jag lever i en värld där man inte behöver ha vinterskor
i januari så köpte jag ett par fina sneakersistället! Mycket bra till våren.
Dock löste det inte mitt problem med att byta ut skorna jag fick kritik för mot nya...
Jag gick runt lite mer på stan. Var inne på Gina där det var kaos.
Kläder och folk överallt. Jag hittade iaf ett par finfina byxor och benvärmare ^^


Såhär såg det ut när jag kom in i omklädningsrummet....(y)


 Sen gick jag in på stadium och köpte träningstrikåer. Mycket vackert.
Efter det var det snart dags för lite Bodypump!
Den här gången med Emelie! Mycket trevligt med sällskap =)

Efter lite middag och tv-tittande är jag nu helt slut och borde sova. 
Det ska jag göra också! God natt! =D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0