Jag blev lite besatt....

Den här veckan har jag kollat på massa Disneyfilmer...
Sen i lördags har jag betat av:
Ringaren i Notre Dame
Skönheten och Odjuret
Törnrosa
Bernad och Bianca i Australien
Snövit och de sju dvärgarna
Askungen
Filmen om Nalle Puh
Den lilla sjöjungfrun
Aladdin

Mitt vackra kollage:

Prinsar och prinsessor. Så gölligt!
Ska ta och se lite fler filmer sen!

Jag blev som besatt. Men jag älskar Disney!
Har kommit på att en av favoriterna är Aladdin.
Sen är också Ringaren i Notre Dame bra. Jag tror att det beror på
att musiken är så sjukt fiiiin. Iofs är musiken i Disney sjukt fin för det mesta, men aa...
I like:


Så otroligt fin animation


Kanske lite svårt att se. MEN!
Vid 1:18 kan man se Belle som går på gatan nere till höger.
 Åh, jag älskar när dom gör så i filmerna ^^
Slänger in andra figurer.
Men aa. Det är väl där efter 1:30 som man får riktig gåshud. Hihi



Det är så flummigt och så fint.
Dan Ekborg är fan bäst som Anden.


Hur som helst!
Jag blev lite besatt och började rita lite med min ritplatta.
Det blev en Disneyinspirerad bild:


Stora läppar...?
Äääääääääsch! Det får hon ha!
=)
  


Kommentarer
Postat av: Linnea

1. Man måste ju se riktiga Bernard och Bianca!

2. Jaa, prinsar och prinsessor! När jag var liten var alltid Jasmine och Pocahontas mina favorittjejer! Du vet när man hade en man "var". Då var jag alltid Jasmine!

3. Aladdin är bäst! Förutom såklart Pongo och de 101 dalmatinerna :333

4. Dan Ekborg är fan bäst alltså! Han är ju i Prinsen av Egypten också och åååh han är bra!

5. Du ritar så fint! Dör. Avis.

6. Har du inte sett Lejonkungen än?! <3

7. De Disneyfilmer jag sett på sistone är: Lejonkungen (<3), Aladdin (<3), Robin Hood (<3), Pocahontas (<3) och Alice i Underlandet (<3)

2011-01-15 @ 15:01:44
URL: http://mindwarp.blogg.se/
Postat av: Linnea

Fast Dan är även med i 101 dalmatiner och Herkules <3

2011-01-16 @ 22:42:21
URL: http://mindwarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0