Känner mig ändå ganska duktig...

Vi fick tillbaka våra etologitentor igår (onsdag).
Jag var rätt så nervös och fruktade för att få f på tentan vilket innebär
icke godkänt. Jag hoppades alltså på ett e (godkänt).
Vi var jättefå där. Kanske åtta stycken. Alla är avhoppers! Alla slutar på
kurserna. Samma sak i fotokursen. Alla slutar.
Aja. Vi fick tillbaka tentorna och innan det fick vi veta medelvärdet i klassen:
20,9
För att få godkänt behövde man 19 av totalt 32poäng.
Så fick jag min tenta och där stod...



25 poäng! C! Jag blev smått förvånad och kände mig sen väldigt bra!
Då vart man glad. Så glad att man gick ut senare på kvällen!

Det blev Babasonic med Phil och Hampus.
Det var en trevlig men kort kväll. Men men. Det kommer ju fler onsdagar.



Fast inte på onsdagar. Då är det Babasonic!


Philly och Hampoo. Två fina människor!



HEJ!


Kommentarer
Postat av: boel

DUKTIGT tycker jag! :DDD

2011-01-14 @ 20:44:27
URL: http://bnq.blogg.se/
Postat av: Linnea

Skitbra!

2011-01-14 @ 21:27:51
URL: http://mindwarp.blogg.se/
Postat av: Sofia

GRATTIS!!! :D Vet hur de där tentorna kan vara :S det högsta jag fick på en riktig skriftlig tenta var oxå C! ^^

2011-01-16 @ 18:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0