Klart' !

Nu är det sista arbetet inlämnat i fotokursen och det innebär
att plugget är över! Typ. Har en redovisning kvar bara. Sen
en sista lektion med etologin, men då ska vi bara gå igenom
tentan. Jag vet fortfarande inte hur det gick...

Det är iaf skönt att veta att man nu inte kommer behöva plugga på
vääldigt länge. Det kommer bli mitt största plugguppehåll sen jag börja
skolan. Så nu gäller det bara att finna ett fint jobb så man har nåt
man kan göra om dagarna. Sen är det ju inget större fel på att tjäna
ihop lite pengar man kan göra nåt trevligt av.




Kommentarer
Postat av: elin

hurra för studieuppehåll! jag har ju iof min lilla franskakurs kvar men den gills inte ;)

2011-01-04 @ 23:45:26
URL: http://elinspage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0