Simpsons <3

Hej.
Måste bara säga att jag åt en sjuuukt god middag igår med
släkten. Det var riktigt mums! Vi var på en italiensk restaurang på
Drottninggatan. En mycket trevlig och mysig restaurang.
 Med fina kusiner och mostrar och mycket mycket prat. Tog inga bilder,
men sånt kan man ju inte hålla på med jämt...

Nu ska det städas och donas!
Och så kanske det blir träning senare. Ska nog sikta in på
att vara där 16.00, då börjar Simpsons på tv ^^ Hihi
Känns lite roligare att köra cross om man kan se på nåt kul samtidigt.
Att stå i en halvtimme och bara se sig själv i spegeln är ju inge kul. 
Långsamt går det också... 

Men aaa. Simpsons!

Det är lite kul att se hur figurerna har utvecklats.
Från början, runt -87, såg dom ut såhär: 





Dom såg rätt så galna ut. Deras röster var lite annorlunda också.
Tror nästan att jag föredrar dagens utseende:


Ett klipp från 87:

Är det bara för mig som slutet blir knas? Hmm...

Jag älskar Simpsons. Det är typ den enda serien jag kollar på.
Den är så fin och så rolig. Jag får aldrig nog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0