Stirrig och bubblig

När det inte blir fika får man göra annat!
Idag var jag och mamma uppe i brorsans lägenhet. Han är
ju i Thailand så nu kan mamma passa på att fixa lite i lägenheten.
Jag blev riktigt sugen på att ha en egen lägenhet. Blir det lite då och då.
Ha en egen lägehet där jag kan göra vad jag vill, inreda hur jag vill
och ha fest hur sent jag vill utan att jag stör någon. (Förutom grannar....hehe)
Det vore så fint. Och att ha en lägenhet som brorsans vore ännu finare.

 




När vi var där hittade jag massa skivor, bland annat Magnus Ugglas "Livets teater".
Och det är ju på det omsaget min mamma är med på =) 
Mamma och Uggla var ju värsta bundis som unga ;)



Från vänster: Min brors far, Magnus Uggla och Mamma!
Kanske en lite dålig bild men med min mobilkamera blir det inte bättre...

Ja, det var lite om dagen. Sen blev jag som en fisk. Stirrig och bubblig.
Har inte sovit mycket inatt. Gick väl och la mig halv fem efter massa
bloggande och i förhoppning om en fika drog jag mig upp vid elva idag.
Men nää. Ingen fika. Förhoppningsvis imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0