Vilken hunk vill du ha?

Ibland älskar jag verkligen internet. Älskar!
Man kan hitta så fina saker. Så aa. Allt var inte bättre förr!
Länge leve internet!


Hur som helst!

Igårkväll hittade en fin kille på Deviantart som gör jättecoola
och framförallt heta bilder av Disneys manliga hjältar. 
Sjukt snygga bilder! Jag blir helt tagen! Men..hehe, inte bara för att
det är bilder på halvnakna män. Nej nej!

....


Han gör faktiskt mycket annat fint också!

Men nu är frågan..:

Vem vill du ha? ;)


Herkules?


Tarzan?


Aladdin?


Shang?


Prins Eric?


Adam (Odjuret)?


Prins Philip?


John Smith?


Peter Pan?


Phoebus?



Tschihihihihihihihihihii!
ojojoj!
 

Åååååååååh, jag älskar sånt här. Dom är ju så snygga!
Helt galet att man kan rita så. Att liksom få till det så bra!
Jag tar nog Eric. Han är fin (y)


För övrigt hade jag ingen aning om att Odjuret hette Adam.
Dom nämner ju aldrig hans namn i filmen!
Fick googla på det. Men Adam iaf!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag tar Prins Philip!!! Pax!

2011-01-16 @ 15:44:01
Postat av: Emelie

Och jag skulle inte banga på odjuret..:p

2011-01-16 @ 19:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0