Flytt

Kollar just nu efter bostad i Norrköping...

Man ba: Whaaaaaaaaaaaaaaaaaat?

Detta hade jag inte riktigt räknat med. Det var ju
meningen att jag skulle börja plugga nästa år. Ta det lite chill ett år till.
Men nu vill jag nästan börja plugga eftersom jag kom in på det jag sökte. Och det känns
spännande med massa nytt folk! Men samtidigt vill jag inte börja plugga.
Det känns så jobbigt med flytten, hitta bostad och all stress och
förvirring som kommer uppstå.
Allt kom så hastigt liksom.
 Jag har inte stått i någon bostadskö så det kanske dröjer innan jag får nåt.
 Och uppropet verkar vara redan den 16e augusti och efter
det börjar ju allt. Nollning, fest och massa plugg. 


Så det vart lite jobbigt nu.
Men jag har iaf fått tre nya vänner på facebook som förmodligen blir mina
klasskamrater i fem år!
(Om jag nu börjar plugga....) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0