Lycka

Kunde inte låta bli Linnea...


Linnea
twittrade tidigare idag där hon länkade en fin
video till mig. Hade ingen aning om vad det var för video
men när jag fick se den så vart jag så lycklig inombords.
Hade precis vaknat då och kände efter att ha sett videon att min
dag inte kunde börja så mycket bättre.
Kolla in detta så förstår ni:




Alltså...
Det är så sött, så fint. Nördar som sjunger disneylåtar. Och så proffsigt!
Och så kläderna sen! aaaw 
Bättre än såhär kan det knappast bli
<3

Älskar killens dans till vänster i bild under låten I wanna be like you.
Så vackert!
Sen är killen fin när han sjunger Part of your world ;D
Sen älskar jag allt dom gör under låten Gaston.
Äh, jag älskar fan allt.

Sånt här blir jag lycklig av.




(Och deras splash-effekter i slutet är bara för awsome!)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Väldigt awesome indeed! :D

2011-07-04 @ 02:22:05
URL: http://mindwarp.blogg.se/
Postat av: Lina

Bah! Så den här förtjänar att komma med i din I Miss Analog-blogg, men inte YouTube-videon som jag länkade? Den är iaf ämnesrelaterad.

Bah säger jag bara.

2011-07-07 @ 20:46:14
Postat av: elin

Vad jag älskade denna video! <3

2011-07-10 @ 11:32:14
URL: http://elinspage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0