Sista passet avklarat!

Igår hade jag mitt sista pass på Donken.
Det känns ju såklart lite tråkigt, jag kommer ju sakna vissa
av dom som jobbade där, men annars känns det bara underbart.



Nu är det slut

Nu håller jag på och packar för imorgon åker jag till Skåne!
Får se hur länge jag blir kvar där. Kanske bara två veckor, eller mindre,
och det känns så tråkigt. Har alltid annars varit där minst tre veckor.
Sen blir det typ kryssning den 3e! Om jag nu inte blir kvar i Skåne lite till. Får se...
Sen kom pappa med den lysande idén att vi ska bila upp till Luleå. Det känns lite segt.
Kommer ta typ hundra år och det känns trist att tillbringa sina få lediga dagar i en bil.
Hoppas att jag ändå ser till att följa med upp, vill ju träffa farmor, faster och kusiner!


Packa -  något jag inte är så bra på. Alltid blir det för mycket kläder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0