Midsommarafton 2011

Vi gör såhär...
Jag orkar inte berätta så ingående och välformulerat så
jag gör en lista över vad som hände.

Under midsommarafton:

Pantade jag flaskor på klippet
Åt jag midsommarlunch på balkongen med mor och bror
Stressade jag iväg för att hinna med tunnelbanan
Åkte jag till Hässelby strand
Träffade jag Elin, Boel, Philippa och Jelena 
Var jag hos Boel för första gången
Åt jag en väldigt udda midsommarmåltid
Åt jag sushi för första gången i mitt liv! Det var inte såå gott...
Smakade jag på lite hallonlikör. Gott!
Körde jag lite spinning på Boels spinningcykel 
Drack jag proviva jordgubb och rosé. Gott!
Var jag på poolparty hos en gammal klasskompis
Träffade jag min käre vän Siri!
Fick man se en icke så exotisk dans....
Drack jag liiiiite för mycket
Blev mina vita, nya skor smutsiga =(
Träffade jag Irma, Liv och Rebecka från högland!
Vinglade jag runt på Boels klackskor
Ramlade jag.
Gick jag barfota
Doppade jag fötterna i poolen
Pussade jag en okänd pojke
Sprang jag runt och kramade okänt folk. "Samlade kramar" som jag då sa
Pratade jag med DJ:n 
Hittade jag Boels kära hatt på marken. Snodde med mig den hem
Blev jag bjuden på taxi hem
Somnade jag som en gris.

Det var det!
Kanske hände det mer saker. Minns inte riktigt.

Och så några få bilder tagna med mobilen:




















Mobilkameran fuckade ur....

Tack alla som var med och gjorde denna midsommarafton till den bästa någonsin!


Kommentarer
Postat av: boel

det var naaajs! ser fram emot nästa midsommar!

och tack själv!

2011-06-26 @ 19:04:58
URL: http://bnq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0