Tokig!

Är på superhumör!
Älskar att rhcp twittrar. Nu vet jag nämligen att dom kommer till
Stockholm i höst! Närmare bestämt den 11e och 12e oktober!
Men aa..Det suger lite att dom ska spela i höst. Kallt. Och i globen! Inte bra.
Det är så litet och instängt. Dom borde spela på stadion istället. Myyyycket bättre.
Men men! Jag är lycklig ändå!

Läste lite mer om när biljetterna släpps och det är redan på tisdag, den 21a alltså!
Jag ska köpa! Ja, gud va jag ska köpa. Frågan är om det finns någon annan som också vill?
Det skulle vara kul med lite sällskap, men jag kan gå seul också. Sånt är okej. Typ...

iiiiiih!

Sen kan man redan nu boka skivan! Och det har jag såklart gjort! Och och och!
Nu har jag chansen att få boka biljetter till konserten innan den 21a! Mellan den 18e-20e
kan jag försöka att få tag på biljetter. åååå. Nån som vill ha? (köpa)
Men aa. Jag funderar seriöst på att kanske gå både den 11e och 12e. (Om jag nu får biljetter...)
Men aa. Jag är tokig.
Jag brukar bli det när det handlar om rhcp. RedHotChiliPeppers.
Lika tokig som för 5 år sen. Baah!

Hihi!


När de var i globen 2006. Stod typ nästan längst fram.


Kommentarer
Postat av: boel

villvillvill

2011-06-18 @ 01:51:49
URL: http://bnq.blogg.se/
Postat av: elin

hihi, vad fin du är petra!

2011-06-18 @ 13:56:51
URL: http://elinspage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0