Trött

Hade ett fint Harry Pottermaraton igår med flickorna. Från klockan halv fyra till ett(?) bara Harry. Och pizza, godis, läsk och chips såklart. Värsta tjockiskvällen nånsin.
Vi hann med fyra filmer. Resten får bli en annan gång.
Så nu har jag lite koll på Pottan. Typ.

Och imorse gick jag upp halv nio för att göra mig redo att boka
biljetter till rhcp. Men detta kunde endast göras på rhcp.com. Jag ville
testa så jag skrev in min kod jag hade fått från min beställning av skivan. Men sen
vart det så knas så jag ångrade mig. Köpte aldrig några biljetter. Jag väntar
hellre till på måndag då jag kan boka från svenska sidor. Känns mer pålitligt.
Vill inte betala massa och sen riskera att biljetterna inte hittar hem till mig.

Meeeeeeen. Nu är frågan om min kod är förbrukad. Man kan ju bara boka med
koden vid ett tillfälle. Så antingen kommer dom säga: "Näj! Du har redan använt denna
kod. Du kan alltså redan ha bokat så nu går det inte!" Eller så ba: "Det funkade!"
Blaj! Aja.
Jag väntar till måndag!
(Men varför skulle jag ha så brottom, Egentligen?)

Nu tänker jag nog dra in till stan en sväng och se om man kan hitta något fint!
Ikväll blir det utgång! Om jag orkar dvs.

Puss!


Från 2007. Det var en fin konsert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0