VHS

När jag var i London förra sommaren var jag bland annat
i Camden town. Mitt i marknaden fanns ett litet tält med massa fina grejer
och jag ville typ ha allt. Halsband, örhängen, t-shirts och väskor.
Allt var handgjort. Jag köpte ett halsband. VHS-halsbandet!


Halsband!

Märket heter mon, eller lovelymonstory. Inte helt säker.
Och nu i efterhand önskar jag att jag hade köpt flera halsband.

Här är lite andra halsband som jag fann på hemsidan:



Vill ha kassettbandet och kameran! Den lite nyare kameran alltså.
Så fint! <3


Kommentarer
Postat av: elin

åh, vill ha disken! :D

2011-06-16 @ 23:17:00
URL: http://elinspage.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh tack (igen) för tipset. Ska försöka kolla efter detta tält när vi är där. Vill oxå ha, typ modernare kameran & dragspelet.

Om ni ber snällt och ger ett bidrag kanske jag kan försöka få tag på dem... ;)

2011-06-16 @ 23:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0