Fina saker man skulle vilja ha

Fyller ju 21 snart!


Jag vet inte riktigt...Först var jag skeptisk mot dom. Kanske för att jag första
gången såg dom bärandes på en storbloggare. Vilket gjorde mig anti-onepiece.
Men nu ser jag dom liksom med andra ögon. Dom verkar liksom så
otroligt mysiga. Sen tycker jag att den lila var vääldigt fin. Så nu vill jag ha en.



Iphone 4. Aa, jag tror nästan det. Den är snygg och bra och har typ allt man behöver för
att klara sig på 2010-talet. Internet!






Aa. När jag får min första lön, eller aa...när jag har gott om pengar så ska jag ta tag i det här med tatuering. Jag är dock inte helt säker på motiv än. Vet inte om jag någonsin kommer vara det. Jag har haft idéer om stjärnor, koi-fisk, ghettoblaster mm. men har aldrig varit tvärsäker på nåt. Sen när man väl valt ett motiv så är det ju bra om man också vet var man ska ha tatueringen....



Mja...det var väl typ det. Inte mycket men å andra sidan
är det ju inte precis de billigaste grejerna.
Mmm. Sån är jag.


Kommentarer
Postat av: elin

Då köper jag en iPhone till dig! hehe.

2011-03-03 @ 11:27:55
URL: http://elinspage.blogg.se/
Postat av: lisa

haha känner exakt samma, jag tyckte bara det var töntigt med onepiece först när typ kissie och alla sprang runt i dom, men nu vill jag också ha en haha :)

2011-03-03 @ 13:32:56
URL: http://gangsterlisa.blogg.se/
Postat av: Linnea

Min present till dig kan vara att du inte behöver vara ensam när du tatuerar dig (kan följa med och kanske tatuera mig också?)? :D

2011-03-03 @ 22:17:46
URL: http://mindwarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0