Mars mars mars....


Det är inte klokt att det redan är mars...

Jag gillar mars. Brukar oftast vara så att våren kommer med mars. Jag gillar våren.
Sen fyller jag även år i mars. Jag tycker om att fylla år. Man får liksom lite attention!
Och presenter såklart. Jag gillar presenter.

Det är grymt att fylla år den 25e dessutom.
När jag var liten sjöngs det mycket på
låten "Kung för en dag"
Det kändes lite som min låt...

Då finns det ingen som taren!
Man är kung, kung, kung i baren.
Det är något som man verkligen vet,
den 25e smäller det!

Och small gjorde det! Det var min födelsedag!
I år kommer det smälla till lite extra. Kommer nämligen få min allra första lön!
Den kanske inte blir så fet men det blir nåt iaf!

Det lutar åt att bli utgång den 25e. Var vet jag inte än.
Men en del av er kanske vet ett ställe som jag skulle vilja gå till... ;)

Det var ungefär bara det jag ville få sagt.
Imorrn blir det jobb mellan 11:45-21:00, så om ni inte
har nåt bättre för er kan ni ju alltid svänga förbi, ta en cheese, en glass eller bara säga hej!


Bild från ett kalas från i somras. Viggo fiskedammar.
Tror inte det blir fiskdamm när jag fyller år ;_;


Go'natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0