1 år

Idag var det exakt ett år sen jag började plugga i Norrköping.
Där fick man under Nolle-p samla på sig fina märken till sin
overall. (VAR ÄR PENGARNA KRISTINA!?!?! hihi ;) )
Här är de märken som jag köpte. Funderar på att kanske
sy fast på nåt klädesplagg. Hur vore det? Dom är ju så fina! :D

 
Men i år är det inte Norrköping som gäller utan Stockholm och Södertörns högskola!
Ja, jag tänkte att det kanske vore bra att utbilda sig. Men jag vill fortfarande resa jorden runt!

Jag har iaf helt otippat valt en ekonomiutbildning. Trodde aldrig att det skulle ske.
MEN! Det som lockade var att utbildningen heter Ekonomi Teknik Design. Inte för att jag 
är så teknisk men design är ju kul! Och vissa av föreläsningarna verkar hållas på konstfack! Wieh!
Så jag får se hur denna utbildning är och skulle den vara katastrof/jag orkar inte plugga så får jag hitta ett jobb.
Donken here I come! Ehm....nä. Nånting annat tack.
Pengar vore iaf fett bra att ha. Är just nu väldigt ganska mycket fattig.



Kommentarer
Postat av: Väldisgt skum och anonym

Vaaa? Vilka pengar? Är jag skyldigt dig pengar från märken? Det hade jag helt glömt! :(

Svar: Till min overall! Du sålde väl den till nån i klassen? =)
Petra

2012-08-16 @ 15:28:44
URL: http://gillyhurtundnitwriter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0