16/8

 
Idag var jag turist. Jag kände mig iaf som en turist. Jag strosade runt i
gamla stan och fotade byggnader, precis som alla turister runt om mig. Mycket trevligt.
Gick även in på record hunter och köpte massa skivor. BRA AFFÄR! Billigt och 
trevlig personal. Det blev fem skivor. Eller egentligen nio...jaja.
Sen började det regna. Och då menar jag riktigt regn. Jag blev blöt, tog bussen till 
fridhemsplan för att sen ta t-banan men där var det översvämning! Något som tydligen brukar
hända när det regnar kopiösa mängder. När jag sedan efter ett besök i en butik ville
ner till t-banan spärrade de av nedgången och man var tvungen att ta en annan t-banenedgång.
Alltså fick man ta sig ut i regnet igen. Men det gjorde inte alls så mycket.
Idag var det helt okej att bli blöt för jag var på toppenhumör!
 
 
  
 
 
 
  



  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0