Coldplay

OKEJ. Så här är grejen....

IMORGON SKA JAG SE CODPLAY LIVE PÅ STADION!
ASTAGGAD!

Jag har redan sett Coldplay live en gång. Det var 2009 med Philippa. 
Det var hur bra som helst. Vi stod längst fram (fast på sidan då), kunde nästan ta på dom,
vädret var super och allt var bara så underbart.

Så här såg det ut då:





Haha! Tre år sen....







  
 



Gula balonger under låten Yellow




  

Chris Martin gjorde en liten bakåtkullerbytta!









Ja, typ lite så. DET VAR MAGISKT!
Här kan man se konserten i rörliga bilder. 
En liten töntig video jag gjorde några dar efter konserten.

Snacka om att man har höga förväntningar på morgondagen.
Ska försöka ta lite bilder! MED SAMMA KAMERA! WOOP WOOP!

Godnatt mina små söta människor!

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0