Gröna Lund

 
I tisdags var jag på grönan med Linnea, Sofia och Lina!
Det var typ sex år sen jag var där på riktigt. Jag har ju varit på konserter
å så men det gills inte som riktiga besök! Så det var mycket jag inte hade
åkt som har byggts upp under de senaste åren.

Sammanfattning:
Gratis inträde. Woho! Tack Linnea! :D
Insane var verkligen insane. Andra gången mådde jag faktiskt dåligt
Spökhuset med endast Lina var kanske inte den bästa idén.
Fritt fall tilt var awsome! 
Fan va hamburgare är gott
Jag är rädd för slänggungan men åkte ändå. Grupptrycket...
Linnea jobbar på en ganska cool arbetsplats
Kvasten och Twister var bäst. Fast åh, va jag vill åka Balder på Liseberg... 
Man blir alltid vacker på attraktionsbilderna!
Blå tåget var asläskigt! Nån petade mig på ryggen och nåt föll ner i mitt fejs!
BRA DAG!
 
 
 
  



 

Här jobbar Linnea! :D
 
 

Nästa gång vill jag till Liseberg/Orlando!
Wie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0