Kroatien med Instagram

(Några bilder kan vara snodda. Förlåt mig)
 
  
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 
Ja, vad hände?
Vi bodde i en jättefin lägenhet till vilken man var tvungen att ta världens brantaste
uppförsbacke. Inte så jätteskönt när det är 30 plusgrader. Men det var det värt!
Vi solade på stranden varje dag! Och badade i det turkosa havet!
Jag tränade på balkongen med Elin och Boel. Woho!
Vi åkte rafting och hade en jättefin guide. Jag övervann även mina rädslor och hoppade
från en sex meter hög klippa ner i floden. (Har aldrig vågat hoppa från ens en meter i simhallen)
Vi åt ute varje dag! Men det gjorde inte så mycket. Det var rätt billigt och väldigt gott. Men en kväll
åt vi hemma på balkongen. Det var väldigt mysigt och gott det med.
Sista dagen hittade vi enligt mig den bästa strandplatsen, Buba Beach. Det var inte smockat
med folk där vilket var rätt skönt. Dessutom fanns en bar. Den besökte vi dock inte....
Vi åkte på en båtutflykt till öarna Hvar och Brac och fick en morgonshot! 
Vi festade som aldrig förr! Woho!
Vi fick ibland gratis dricka och blev till och med bjudna på efterrätt en kväll. Kroater är snälla =)
Vi träffade några fransmän en kväll på stranden. Jag pratade felfri franska såklart. 
Jag åkte parasailing med Philippa och Linnea. Läskigt men härligt 
Jag trodde på riktigt att vi skulle dö på vägen hem från Kroatien. Det var en
flygresa jag gärna vill men aldrig kommer att glömma..

En sak är iaf säker. Jag vill åka på utlandsresa igen med er tjejer! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: boel

så bra resa!!

Svar: JAA!
Petra

2012-08-10 @ 09:41:41
URL: http://910609.tumblr.com
Postat av: elin

Tycker också vi ska resa någonstans allihopa igen, så himla kul resa!

Svar: Ja! :D
Petra

2012-08-16 @ 09:28:12
URL: http://elinspage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0