Sommarbio!

 
Igår kväll var jag på utomhusbio med vännerna!
På vägen dit var vädret helt okej, men nån timme innan filmen började kom monsunregnet....
Först droppade det bara lite men sen kunde man faktiskt se skyfallet svepa fram från bron och 
sen över oss...Vi skrek! NEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!
Vissa gick hem, en del satt kvar under ett praraply eller annat skydd (vilket vi gjorde),
en del sprang under bron (smart), några satte sig under en bil och en del började dansa.
Efter det var vi blöta men stannade kvar ändå! Vi skulle nämligen se Sagan om Ringen!
Lite regn kunde inte stoppa oss från detta!

Usikten under mitt paraply...
 
 
 

För att pigga upp oss som stannade kvar spelade de låtar som: always look on the bright side of life, 
singing in the rain, rainbow in the dark osv...Det kändes lite bättre efter det.


Sen började filmen!
 


Det var riktigt myspys. Men det dumma med utomhusbio är:
1. Det blir efter ett tag obekvämt, benen somnar, man måste hitta en ny ställning att sitta på osv
2. Vädret. Det bör inte vara för kallt eller regna, man har ju inget tak. Tyvärr var det både blött och lite kallt igår...
3. Folk röker. Usch!
 
 
Annars var det jättefint. Folk citerade ur filmen, skrek "you shall not pass!!" och var allmänt fina. =)




Kommentarer
Postat av: boel

feeelåååt för jag bolma! :(
hehe

Svar: Fast din rök gjorde inte så mycket! Du satt ju en bit bort! Men det satt annat folk runt mig som rökte! Inte braaaaaaaaaaaaaa
Petra

2012-08-20 @ 14:12:38
URL: http://910609.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0