julen 2012

 
Det blev rätt mycket firande av julen i år. Var lite överallt och fick
vänta ända till annandag jul på att öppna julklapparna! 
Hade iaf en väldigt trevlig jul. 

 

Först firande hos brorsans farmor inne i stan. 

Sen for jag till Sebastians mor i gröndal för lite mer firande. 
 
  
Massa mat, spelande och en söt liten gran som jag själv hjälpte till att klä.
 
En otroligt mysig katt. Man kan ha den under tröjan i timmar. Så gosig!

  
Tog en kvällspromenad på juldagen efter att ha slöat i soffan hela dan. 
 
  
Annandagen blev det shopping och fika hos Sebastians mor. Sebastian shoppade mer än mig.
Hur är det möjligt!?
 
Vad jag köpte på rean... 

Annandagen firade vi jul igen. Denna gång med mor, far och bror.
Äntligen 
öppnade vi julklapparna!

JULKLAPPARNA! 

 
 Hårolja och smink

 
 Jeansväst och presentkort!

 
Macbook proooooooooooooooooooooooo! :D Plus fodral

Finaste presenten från pojken. Detta är "vårt ord", iaf enligt Sebastian, från "vår låt" Ni**as in Paris.
Ja, tydligen är det vår låt. Vet inte riktigt vad jag ska säga om det.... 




GOD JUL I EFTERSKOTT ALLA LÄSARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0