Nikki-Lo


Har följt Kittys blogg i en massa år men upptäckte att hon nu i december
inte har bloggat någonting. Jag visste att hon väntade barn och tänkte 
att hon förmodligen har fullt upp med det. Men ikväll upptäckte jag att hon bloggar på
nån "mamma-hemsida"! Så jag började kolla igenom typ nästan alla inlägg hon har skrivit
sen slutet av november. Hon födde dottern den 3e december och hon heter Nikki-Lo. Gulligt ^^
Jag blev lite lycklig när jag läste igenom allt och såg bilderna.
Fasen va mysigt dom verkar ha! Och va mysigt med en bäbis! Jag vill också ha en!
Och ha det sådär übermysigt. Åh! 
Man kanske ska skaffa sig ett litet decemberbarn?

Linnea tyckte att Morgan Kat Cray Luke Aderlund-Pers var ett bra namn på
min framtida bäbis. Vi får se hur det blir med den saken!
 
 
 
 
 
 
 
 



Tänk på allt fint man kan köpa och tillverka till sin lilla bäbis!
Sin egna lilla bäbis. ÅH!

 
 
Så, nog med bäbisar för stunden. Det får vänta några år. 

Kommentarer
Postat av: elin

ÅÅÅÅÅ snälla skaffa en!!

2013-01-05 @ 18:35:20
URL: http://elinspage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0