Veckan som passerade!

 
 
 
Förra söndagen var en väldigt trevlig söndag. Åt på Jensens med alla coola flickor
och gick sen på bio och såg breaking dawn part 2. Filmen var.....okej. ;D
 
Snacks!
 
  
I onsdags kom det snö. Massa snö! var så glad att jag inte behövde åka till skolan
den här dagen. Men jag tog mig till fridhemsplan och sats! :D
 
  
Var på Ikea med flickorna i fredags. Det kan ju bara sluta på ett sätt.... 

Så många fina kök! 
 
På fredagkvällen blev det lite förfest med söfre.  

  
Vi spelade ett sånt där hemskt drick-spel där man turas om att placera kort på ett glas 
och där den vars kort river ner hela högen måste dricka upp glasets innehåll. 
Lite rödvin, vittvin, öl och cider. Vem var det som förlorade? Jo, jag.....såklart!

Full pojkvän blir pussig på fyllan.

  
Dagen-efter-pizza. Plus fin tomte. 
 
  
Sen blev det bakning! 


Vi gjorde lite annorlunda saffransbullar. 
 


Och idag, söndagen den 9e december, har jag varit otroligt oproduktiv.
Min plan var att träna, städa och fixa hemma.
Och gå på två visningar här i Traneberg.
Det jag fick gjort:
gick på två visningar i traneberg. 
Anledning: Candy Crush Saga.
Man blir helt fast!!! hihi ^^ 
Och på kvällen blev det middag och solsidan hos Sebastians mor.

Nu tänker jag snart sova! 
Gonaaaaaaatt!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0