2011

Sådär en månad in i 2012 tänkte jag att det var dags 
för en liten årsresumé av 2011. I form av instagram-bilder.
Toppen!
.
Fyllde 21 och hade utgång på Rocks. Det slutade med att alla drog
utom jag och Linnea.
.

Hade finmiddag med vänner innan schlagerfinalen.
.
Började jobba på Donken och fick lära känna nytt, fint folk!
.
.
Årets höjdpunkt: Resan till FRANKRIKE!
Paris!
.

Montmartre
.

Moulin Rouge!
.

DISNEYLAND FFS!
.
När vi kom till Notre Dame fick jag gåshud pga "Ringaren i Notre Dame"
.

Två awsome resekamrater
.

En bild tagen i Annecy. Blir väldigt glad av denna
.

Linnea leker i en lekpark i Frankrike. Trots att hon enligt skyltar är för gammal! 
Linnea är badass
.

Hampus äter ett chips i Frankrike
.

Annecy! Så vackert!
.

Sista destinationen: Nice!
.

Chill vid fontän. Det var varmt!
.

Det blev sommar i Stockholm
.

.
En del av sommaren spenderades i Skåneland
.

Såhär ser man ut i Skåne
.

.

Ja, vi är släkt
.
Mums!
.
'
Såg Alice Cooper på Grönan. Det var packat med folk!
.

Såg även sommarkrysset på grönan. Anledning: Jedward
.

Årets bästa utgång var kvällen på Sommar! 
Sangria, värme, donken och fina foton.
.

Midsommar!?
.
Lina hade grillkväll i Sumpan
.
Jag köpte hem lite Disneyfilmer.
.
Boelinnea och jag åkte båt till Tallinn!
.
Jag tatuerade mig!! Nä, inte i år heller. Men jag hade Harry Potter-maraton 
med vännerna inför sista Potter-filmen!
.

Jag flyttade hemifrån. Till ett litet studentrum på Bryggeriet i Norrköping.
.

Jag fick lära mig vad en Legion var.
.

Jag fick en ny normal vän! :D
.
Gick på temafester och sittningar
.
Campus Norrköping!
.
Två fina flickor
.
Skulle lära mig att fucking programmera. 
Jag lärde mig inte att fucking programmera! 
Bara ett ord: Increment!
.
Galen kräftskiva på Bryggeriet
.
Men Norrköping och Civilingenjör i Medieteknik var inte riktigt rätt så jag åkte hem till Stockholm
.

Såg redhotchilipeppers live i Globen! Igen! :D
.
Jag blev sjuk och spenderade hela november i min källare...
.
Var på fotomässan med Boel och köpte nytt objektiv och blixt!
.
Det blev dock ingen sci-fi-mässa i år. =( Hade annars varit sjätte året i rad...
.

Köpte Coldplaybiljetter!
.
Det blev jul i Stockholm
.
Tillbringade de sista timmarna av 2011 med fina vänner i en mysig stuga på djurö
.
.
.
.
.
.
Ett fint år var det

Kommentarer
Postat av: Grodaaa

HAHAHAH Snygg bild på mig där med skägg och allt! :)

Jag saknar diiig Petra! :(

2012-02-01 @ 21:48:37
Postat av: Linnea

Frankrike ;_; <3

2012-02-01 @ 22:00:32
URL: http://mindwarp.blogg.se/
Postat av: elin

2011 var ett riktigt bra år! Nog ett av de bästa i mitt liv!

2012-02-02 @ 12:55:57
URL: http://elinspage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0