Disneyfilm

NU!
Eftersom jag är ett Disneyfreak kunde jag inte låta
bli att klippa ihop en liten Disneyfilm.
.
Filmen består av olika scener ur Disneyfilmer som berör och fängslar mig på olika sätt.
Musiken, karaktärerna, känslorna, animationen!
Dessa scener väcker massor av känslor inom, men framförallt ger de mig gåshud.
Huuuuuuuuuh! Ehm....ja.
Därför älskar jag Disney
.
Anledningen att det bara är scener från ett fåtal filmer beror på
att det huvudsakligen var dessa filmer jag tittade på när jag var liten. Så
de har påverkat mig mycket mer än övriga.
.
(Dock är inte Aladdin eller Ringaren i Notre Dame med trots att dessa
är några av mina favoriter. Var för dålig filmkvalité på dessa.)
.
.
Den kanske blev lite lång...
.
Titta och njut!
.

Kommentarer
Postat av: elin

Åååå detta var ju jättefint! Blir så glad av Disney :D

2012-02-06 @ 22:33:54
URL: http://elinspage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0