Maskeradsittning


Igår var det maskeradsittning i skolan.
Det var väldigt trevligt och folk hade klätt ut
sig väldigt fint. Jag var även denna gång Violet
från The Incredibles. Jag hade inte tid att komma på nåt
annat, men det fick duga! 
 

Var där väldigt tidigt så passade på att ta bild på dukningen! 

Söt pojke som äntligen fick sin peruk! =)

  
Bordsplaneringen var helt slumpvis. Men fick ett halvt kort och skulle sen hitta andra delen på något utav borden.
Hade en väldigt trevlig bordskamrat, munken Erik. 

Maten! Det var väldigt gott! Men man blev hela tiden avbruten med sånger och spex.

Toastmasters in action


Två söta ponnyhästar.Twilight Sparkle och Rainbow Dash. Haha! Jacob såg helt sjuk ut. 

 
  
Superhjältedraken/Bolibompadraken gick till attack mot Söfreriddaren, eller vad han nu var...

Prisutdelning. En snubbe som hade klätt ut sig till Ove från Solsidan vann.
Folk som jag pratade med tyckte att jag skulle ha vunnit, eller iaf varit nominerad ^^
Men men! Jag hade kul ändå!


Det blev inte så sent. Jag tror vi gick hem typ halv tolv. Hann precis med pendeln!
Woop woop!
  
Kan dyka upp fler bilder senare. Kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0