16/8-12


Tjena tjena!
Pluggar på som satan för tillfället. Eller aa, det känns så iaf. 
Har tenta om drygt två veckor och ser inte direkt fram emot det.
Jag vill helst bara få den här kursen vi läser nu överstökad så man
kan få hålla på med något roligare. Ekonomisk vetenskap och metod är 
liksom inte så upphetsande som det låter....
Jag vet inte än hur det gick på förra tentan, men förhoppningsvis bra. Den var ju plättlätt! 
 
Plugg. Inte roligt. 


Vad händer mer? 
Mor fyllet år idag. Woop woop! Kommer väl inte bli nåt speciellt firande mer 
än en god middag och HOLLYWOODFRUAR! Hah! I min familj tittar vi på TV! 

Åh! Jag vill gå på sci-fi-mässan i december! Eller jag tror det iaf! Måste undersöka
om det kommer några roliga kändisar! Tydligen kommer David Prowse (darth vader) igen.
Men han har ju jag redan träffat! :D

Sen vill jag shoppa höst/vinterkläder. Jag känner att jag är i stark behov av en ny
vinterjacka och ett par fina vinterskor. Converse är nog inte riktigt rätt val
av vinterskor liksom....


Ja.....Det var väl typ allt....
JA JUST DET! Jag vill ändra designen på min blogg!
Får fixa efter tentan när jag har tid!

Och så lite bilder på mig...:

 
  
  
Ifall ni hade glömt hur jag ser ut.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0