Senaste dagarna...

 
 
Var och klättrade i söndags. Det var både läskigt och roligt.
Vi klättrade bara på de korta väggarna, så kallat bouldering, 
utan rep. Fick sjukt ont i händerna men roligt var det!
Jag vill klättra igen! 
 

I måndags hade vi en söt statsminister på besök i skolan.
Han pratade om EU. Alltså, han är riktigt bra på att snacka.
Mycket lärorik morgon.

Mamma fyllde år i tisdags. Vi firade med en smaskig kladdkaka. 
MUMS!

Joggade litegranna idag. Annars har jag idag bara legat i min säng och
jobbat med detta:

 

Ser fram emot sittningen! 
Jag undrar bara vad jag ska klä ut mig till...hmmm

 

Kommentarer
Postat av: elin

Ååå Fredrik!

2012-10-21 @ 23:00:40
URL: http://elinspage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0