Bara lite av det som sker...


Har inte så mycket att berätta egentligen men tänkte att det kunde
vara fint att lägga upp lite bilder från den senaste veckan...
 

Vi har haft föreläsningar i modehistoria! Intressant men mindre intressant föreläsare. 


 

Var på grönan och såg Den svenska björnstammen!





Mycket öl och spelande i puben efter skolan
 
  
Har försökt plugga lite. Ibland går det bra, ibland börjar man göra annat =)


  


Träffade i lördags Kristina från Norrköping! Väldigt mys!
Var på sci-fibokhandeln och åt glass i slussen :D



  
Söfre hade infomöte. Ska nog försöka engagera mig i nåt i föreningen. :)



Jag har köpt ett par nya skor :)))))) Trodde inte jag skulle köpa platåskor, men 
jag tycker att dessa var fina :))))))




Kommentarer
Postat av: Luddigt monster i Sailor Moon-outfit

Jaa! Jag fick också vara med! ^^
GLASS! Jag vill dit igen med mer pengar!
Så det där är skorna du köpte? Vad fina de är! ^^

Svar: JA! Mer glass! :DJa! Det var dom! Tack! :D
Petra

2012-09-20 @ 21:17:33
Postat av: tacocat

Fina skor!!!

Svar: Tack! :D
Petra

2012-09-20 @ 22:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0