LÄGENHET

 
 
Herre gud.
Idag var det jättenära att jag köpte min första lägenhet. 
Jag och mamma fick gå på en privat visning idag i en lägenhet
som ligger mitt emellan aba och brommaplan. Tänkte att, jaja, vi kan
ju kolla och se hur den är. Och den var huuuuuur fin som helst. 
Men det var snabba puckar! Om vi skulle lägga ett bud kunde vi sen 
skriva kontrakt bara ett par timmar senare. 
Jag och mamma pratade lite och bestämde oss: "Vi tar den!" 
Vi gick till mäklarbyrån, var redo att skriva på papper men så kommer
mäklaren och säger att det blivit strul. Ägarna av lägenheten vill inte sälja, inte
i denna stund iaf! Mäklaren bad om ursäkt och sa att han skulle ringa imorrn
och berätta om vad som händer.
Så just nu hoppas vi på att vi ska få köpa den!




 

Det var en ansträngande dag. Från att inte ha vetat vad det var för bostad, till att vilja ha den, 
till att vara redo att skriva på kontrakt, till att inte få den. Snacka om att man är trött nu. 

Men men. Vi får se hur det går imorrn! 
Annars är det bara att leta vidare! 
 
 
 
 
 
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0