Sen i torsdags


Alla hjärtans dag var en lagom hektisk dag. Började med tentaplugg, sen 
ett sent seminarie till klockan sex och slutade dagen hemma hos Sebbe med mat och film. 

Sebastian bjöd på middag. Quorn, klyftpotatis, egengjord tzatziki, avokado och broccoli. Mums!
(Nej, han har inget köksbord av två anledningar! 1. Ludde sover i köket, alltså ingen plats för 
matbord. 2. Matbordet används som datorbord till Ludde. Alltså får man anväda datorborden! 
Men det är okej med mig. Då kan man ju alltid kolla på peep show medan man äter! :D 

 
Tidig påsk? Köpte ett litet ägg till Sebastian och fyllde det med godis och små fina lappar och ett
armband. Det fina var att han trodde att "S <3 P" stod för Sebastian Pers..Inte Sebastian och Petra.
Ja, vad ska man göra.....? 

 
Äntligen fredaaaaag. Efter flera timmars tentaplugg förtjänade vi lite pingis och öl.
Jag drack dock ingen öl, ingen cider heller. Sedan skyndade jag mig hem för att
senare fara vidare till Elin för att äta middag och mysa med alla flickor!


Min helg bestod av plugg, plugg, plugg. Och träning.
INGEN BILD PÅ DET!



Det är dagen före tentan och tanken är ju att man ska plugga som en idiot. Det gör iaf jag.
Men en annan tar det lite lugnare....Antingen har han bra koll, eller så...ja...skiter han i det ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0