UniSL

 
Har spenderat hela helgen på KTH där det nämligen var 
slutspel i StarCraft-turneringen som Sebastian har deltagit i. 

Trots att jag inte kan så mycket om spelet så var det riktigt kul och
spännande. Ibland kom jag verkligen in i matchen men ibland
fattade jag typ ingenting. Tur att det fanns kommentatorer och 
att Sebbes kompis var med och förklarade vad som hände....
 


När inte Sebbe spelade satt jag och målade en liten marine noob.
Och det var tur att man kunde göra det annars hade det blivit sjukt 
långtråkigt för mig. (Och plugga kan man ju inte göra hela tiden!)
 
  
Min är den lila! Det var en tävling men jag vann inte... =( Tror gubben till höger dock gjorde det

Sebbe spelade åttondelsfinal, kvartsfinal och semifinal. Vann första med 2-1,
andra 2-1 och förlora sista med 3-1. Men i semi mötten han MaddeLisk, typ Sveriges bästa
kvinnliga spelare. Kanske en av världens bästa kvinnliga t.o.m??  Hon vann dessutom
hela turneringen. Så trots att han inte gick till finalen var han väldigt nöjd!
Han hade ju blivit intervjuad av nån känd spelare bl a. !!
 
 
En sammanbiten Sebbe. Precis efter en förlust. 

Nu vill såklart Sebbe att jag ska börja spela. Vi får se hur det blir 
med den saken. Risken finns att jag fastnar, men nä, jag tror verkligen inte det.
Men testa skulle jag väl alltid kunna göra! 
 
 Hihi, man ser Sebbe sitta i båset med sina hörlurar ^^


Om ni förresten råkade missa matcherna går de att se här. Spola bara fram till
1.30 så får ni se Sebbe när han spelar mot FuBar! 
Woop woop!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0