Helgen

Fredag:
Åt på fridays med far innan jag åkte till Grönan för lite utbildning. 
Det är väldigt mycket att ha koll på jämfört med Donken. Här ska allt
öppnas på morgonen och sättas på och stänga på kvällen och slås av. 
Man ska veta hur alla redskap och maskiner fungerar, hur maten ska tillagas
och hur kassan fungerar. Just nu är jag osäker på det mesta. Men jag vet iaf
hur man hackar tomat och gurka! Sen fick jag provsmaka på en massa saker ^_^
Jag ville fota mer men kände att det kanske inte var så bra eftersom man egentligen 
inte ska ha med sin telefon på enheten.
Men men ^__^ Jag och Linnea bryter mot den regeln!!
 
  
Såg en ekorre och var jäkligt sexig i mina arbetskläder. Det tog bara 20 minuter att lyckas få 
på sig allt. Och ändå lyckades jag knäppa knapparna åt fel håll.....
 
Under lördagen blev det träning, plugg och myskväll. 
 
 
Träning ---> godis = toppen
 
Söndag:
 

Jag bokade rum på hotell i Göteborg :D


Här ska vi bo ^_^ En natt bara, men men. Ska man lyxa till det ska man göra
det ordentligt!
 
 
Var på akuten idag och fick nya piller för min urinvägsinfektion. Förhoppningsvis går det över nu...
Sen avstod jag från bode fika, shopping och träning för att bli klar med den förbannade sista skoluppgiften.
Och jag blev klar! :D Ska bara läsa igenom den en gång till imorrn, sen skicka in!
 
Imorgon ska jag jobba på riktigt! Aaaaah!
Men förhoppningsvis jobbar Linnea på samma enhet så då ska nog allt gå bra :D
 
Natti!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hihi, du fick Furudentin. Jag har bott på Gothia Towers en gång, jättefint. Och högt.

2013-07-15 @ 20:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0