Tatuering

 
Nu när jag äntligen kommer tjäna lite extra kanske det är 
dags att se över det där med tatueringar...

Jag har länge velat tatuera mig men har haft så himla svårt
att bestämma mig för vad jag ska tatuera, var tatueringen ska sitta
plus att jag har varit lite feg och sen inte heller riktigt haft råd.

Sedan några år tillbaka har jag velat tatuera in en Boombox/ghettoblaster.
Boomboxen/ghettoblastern ser jag lite som en symbol för mig själv.
Dels är den så himla snygg i sig och sen tycker jag den representerar 
mitt intresse för musik och framförallt äldre musik. Typ 80-tal å så. 

Jag satt igårkväll och sökte på nätet på lite tatueringar med det motivet
och det finns en hel del:
 

Kanske såhär?


Lite färg är ju alltid kul, men jag var med inne på svartvit






Den är väldigt snygg men kanske lite stor?

Jag skulle vilja placera min på baksidan av underarmen rätt nära armbågen. Alltså inte riktigt som
den ovanför men nåt åt det hållet. 

Det är svårt! Och jag vet inte var jag ska gå eller vad det kan kosta! Förmodligen ett par tusen.
Och man vill gärna gå till nån som är bra på detta så man inte blir missnöjd eller att tatueraren
inte fattar vad man vill ha. 

Jaja, jag ska fundera vidare på detta, sen kan ni ju säga vad nu tycker! :D

 

Kommentarer
Postat av: tacocat

gööööör det!

2013-06-04 @ 19:01:28
Postat av: elin

Jaa gör det! Gå till eaststreet - de ska vara en av de bästa!

2013-06-07 @ 13:26:11
URL: http://elinspage.blogg.se
Postat av: Lina

Jag tyckte den näst längst ner var finast. Fint att den var rakt framifrån och svartvit med de färgerna i bakgrunden, på det sättet. Jag tycker inte om när det går i rött som den längst ner, och känns lite nazi med blixtarna. Sen tycker jag att det är fördelaktigt om hela syns på en gång, så att den liksom inte vrider sig. Gör det!

2013-07-15 @ 20:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0