Saker som har hänt sen sist!!!!

 
Jag är en otroligt bra bloggare. Jag lovar. Men jag är dålig på att uppdatera den....
 

Detta är alltså min nya lägenhet. Wie! Tyvärr är alla bilder på nätet borttagna. 
Men ni får se sen hur den ser ut på inflyttningsfesten! :D

  
Har projektarbetat en massa. Det gick väldigt bra för min grupp! VG! :D
Nu ska jag vara projektledare i marknadsföringen för nästa sittning!
 

 
Afterski-sittning!

Jag och Sebbe på Boels mellofest. En vädligt bra fest. Woop woop!


Sebbe har en uppstoppad fågel på sitt skrivbord. Inget konstigt alls


Kickoff i Farsta i onsdags....

  
Jag och Sebbe hängde lite i fredags och läste serier på Medborgarplatsen och åt skittles 


  

Sen gick jag på fotboll med pappa. Jättedålig match men det var kul att se Friends Arena! :)


  

Jag hade våffelkalas och earth hour med alla fina vännerna i lördags!
Och fick massa presenter! :D Wiiie!

Älskar att träna på sats. ÄLSKAR! 
 
 

Ska ju färga håret rött, men jag vet inte riktigt vilken nyans....
 
 
 
OCH JAG SKA FÅ EN IPHONE 5! 
HURRA! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0